Rengn regn regn!

Det bara regnar och regnar! Så himla tråkigt! Aja var ute och fotade lite under ett uppehåll annars har jag tittat på hockey hela dan just idag är det ju alla kvartsfinaler! Sverige mot Tjeckien (hur det nu stavas) hoppas sverige vinner och går vidare! och igår innan jag somnade tänkte jag att blått rimmar på smått och gult på fult! En dålig beskrivning av sverige! det är ju sveriges flagga. den borde vara grön och vit för grönt rimmar på skönt och vitt på fritt och det däremot är en bra beskrivning av sverige! XD Konstig är jag!!!! <3



Flygande paraplyet!
Kramisar från Elin!

Kommentarer
Postat av: Madde

Fin blogg! Hejar också på Sverige i hockeyn. Grönt och vitt skulle passa till Sveriges flagga också! XD

2012-05-17 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0